Częste pytania

Jakie rejony obsługuje firma Mopek?

Działamy na terenie Kwidzyna i okolicznych miejscowości.

Do kogo skierowana jest nasza oferta?

Naszą ofertę kierujemy do Klientów indywidualnych oraz Firm. Oferujemy usługi zarówno abonamentowe jak i jednorazowe.

Jak długo zajmuje zrealizowanie zamówienia?

Każde zamówienie staramy się zrealizować w jak najkrótszym czasie w zależności od Państwa lokalizacji, Naszego aktualnego grafiku oraz dnia jaki Państwo wyznaczą na przeprowadzenie usługi. Usługi abonamentowe mają pierwszeństwo przy ustalaniu terminu Naszej wizyty.

Kto jest odpowiedzialny za dostarczenie środków czyszczących i sprzętu do sprzątania?

Zazwyczaj pracujemy z wykorzystaniem własnych, sprawdzonych środków czystości, ale możemy również używać dostarczonych przez Państwa. Kwestia ustalenia przed wykonaniem zlecenia.

Czy jesteście w stanie wykonać pracę kiedy nikogo nie ma w domu/biurze?

Tak jesteśmy, jest to kwestia do ustalenia.

Czy zawsze będzie ta sama osoba/y jeśli zgodzę się na regularne usługi?

Tak. Wiemy, że podstawą jest zaufanie pomiędzy Klientem a Naszą Firmą. Dbamy o relacje z Klientem i cenimy zaufanie jakim nas obdarza, dlatego na usługi abonamentowe wysyłamy zawsze te same osoby.

Jak mogę zamówić usługę?

Usługę mogą Państwo zamówić poprzez kontakt telefoniczny bądź mailowy.

Telefon: 607 598 008 lub 609 382 869

e-mail. k.kisielnicka@mopek.pl

 

Jakie są sposoby płatności?

Zarówno sposób jak i termin płatności jest ustalany indywidualnie z Klientem.

Za nasze usługi wystawiamy faktury VAT.

Czy możemy otrzymać rabat na zleconą usługę?

Tak. Przy zamówieniu kilku usług jednocześnie lub usługi abonamentowej uwzględniamy rabaty dla Klientów.

Jak rozpoznamy pracowników firmy Mopek?

Pracownicy Naszej Firmy ubrani są w firmową odzież z logo Naszej Firmy.